دوربین مداربسته AXIS

دوربین مداربسته AXIS

دوربین مداربسته AXIS

دوربین مداربسته تحت شبکه اکسیس (AXIS)

این برند سوئدی بیشتر محصولات خود را در قالب دوربین های مداربسته تجت شبکه یا IP، نرم افزارهای نظارت تصویری و لوازم جانبی ارائه می کند. شرکت اکسیس اولین شرکتی بود که در سال 1996 یک سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه را راه اندازی نموده و این انقلابی بود برای حرکت به سوی شبکه های نظارت تصویری بدون سیم.

 

تکنولوژی دوربین مداربسته اکسیس

همچنین به لحاظ تکنولوژی ساخت، اکسیس یکی از پیشتازان صنعت دوربین مداربسته و سیستم های نظارت تصویری می باشد و به دلیل کیفیت بالای محصولات اکسیس یکی از بالاترین قیمت ها را در بازار تجهیزات امنیتی در ایران دارد و بیشتر مناسب پروژه هایی می باشد که در آنها محدودیت بودجه وجود نداشته و کیفیت تصاویر حرف اول را میزند.

 

انواع مختلف دوربین مداربسته اکسیس

کمپانی اکسیس AXIS : دوربین های مداربسته اکسیس تحت شبکه بوده و از کیفیت تصویر و وضوح تصویر بسیار بالایی برخوردارند. کیفیت تصویر فیلمبرداری دوربین مداربسته اکسیس از 1 مگا پیکسل تا 10 مگا پیکسل می باشد.

 

Fixed Box : این دوربین ها از نوع  صنعتی می باشند که برای فضای داخلی مناسب است و قابلیت تعویض لنز برای نظارت عریض و واید را دارا میباشند .

 

Fixed  Bullet : این نوع دوربین ها (Bullet)، برای فضای خارجی مناسب است و به دوربین های ضد شورش معروفند و  مورد مصرف آن کاملا محیطی و کاربرد صنعتی و نظامی دارد .

 

Fixed Dome : دوربین های مداربسته اکسیس بیشتر در فضاهای داخلی اعم از هتل ها، اداره ها، انبارها می باشد و مدل های وندال آن کاربرد محیطی هم دارد .

 

Fish Eye : این مدل دوربین ها (چشم ماهی) برای نظارت گسترده در سالن های بسیار بزرگ که تغییرات هر شئی مهم است کاربرد دارد .

 

PTZ/ Speed Dome : دوربین ها اسپید دام اکسیس ، از نوع مدیریتی با چرخش ۳۶۰ درجه و قابلیت تطابق در هر محیطی را داراست. این نوع ذوربین ها کاربرد وسیعی در فرودگاه، بانک ها و اماکن امنیتی دارند .

انواع دوربین مداربسته axis

دوربین مداربسته مدل
AXIS M3044

 

اشتراک گذاری این مقاله

جستجو در سایت


دسته بندی